Auto van de week


2017
pk (KW)
Automaat
54459 km
Hybride benzine
SUV

€ 21945,-

Bekijk deze auto op www.autozeeland.nl
chevron

Wereldwijde export van creativiteit

Delen op social media facebook Twitter Linkedin

 “Het is echt bijzonder dat er wereldwijd duizenden mensen met onze producten werken. Als je dat echt laat landen, geeft dat een ontzettend voldaan gevoel. Alle Paverpol potjes wereldwijd komen uit Kapelle en gaan letterlijk door onze handen.”

Je vindt Paverpol International aan de Ambachtsweg in Kapelle. Van hieruit worden de producten verscheept naar maar liefst 47 landen. Paverpol is een unieke textielverharder, een Nederlands DIY-product met een geschiedenis die inmiddels al 25 jaar teruggaat. Het geheim achter dit succes? Volgens Brigitte Broekmeijer en Carin Houmes zijn dat de eindeloze mogelijkheden om creativiteit vorm te geven. “Het basisproduct is de textielverharder Paverpol. Combineer je dit met onze andere producten én je eigen creativiteit, dan is er ontzettend veel mogelijk. Je kunt je eigen beelden maken, voor binnen of buiten, maar ook muurversieringen, schalen en sieraden. Het wordt zelfs gebruikt voor carnavalswagens. Eigenlijk komt er iedere dag wel een idee bij. En het allerleukste: iedereen kan het!”

Internationale creativiteit
Soms zijn het professionele kunstenaars die voor Paverpol kiezen, maar vaak ook amateur-kunstenaars en hobbyisten. “Wij zien op Facebook, Pinterest en Instagram dagelijks allerlei soorten kunstwerken voorbij komen. Daarin herken je soms direct de nationaliteit. In Japan zijn mensen klein behuisd. Zij maken vooral kleine werken. En dat terwijl Canadese Paverpol-liefhebbers graag groot uitpakken met forse vogels voor in hun tuinen. Want ja, ook dat maakt Paverpol zo leuk. Het kan buiten staan: in de ijzige Canadese winters, maar ook in de zinderende hitte van Nieuw-Zeeland en Australië.”

Vernieuwen
Hoewel Paverpol al een kwart eeuw bestaat en een trouwe schare aan trouwe gebruikers heeft, weten Carin en Brigitte dat vernieuwing en zichtbaarheid belangrijke aandachtspunten zijn. “We hebben recent het logo vernieuwd. Verder steken we veel energie in het optimaliseren van de online zichtbaarheid. Ook hebben we de webshop compleet vernieuwd. We werken nu vanuit een bedrijfspand in Kapelle, maar zoeken iets groters. We willen namelijk ook workshops gaan verzorgen. En we zijn volop bezig met productontwikkeling. Zo introduceren we binnenkort onze eigen verflijn.”

www.paverpol.com

 

Nieuwsbrief
blijf op de hoogte van het laatste nieuws
Postadres
  • Frans den Hollanderlaan 10 A
  • 4461 HN Goes
  Cookie statement