Tramper Goes | Mitsubishi Outlander PHEV 2019 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Evenementen

Commercials by the Sea 2015

Programma CbtS 2015

Maandag 2 maart zal de 5e editie van Commercials by the Sea plaatsvinden in de DaVinci Cinema in Goes. Thema van hét Zeeuwse evenement voor communicatieprofessionals is dit jaar ‘Strategie & Concepting’. Twee inspirerende en toonaangevende gastsprekers zullen deze avond hun visie delen.

  • 19.00: Zaal open/Ontvangst met koffie of thee
  • 19.30: Intro /opening
  • 19.40: Blok 1 Commercials (brons en zilver)
  • 20.00: Gastspreker 1: Polle de Maagt
  • 20.45: PAUZE
  • 21.00: Blok 2 Commercials (winnende commercials)
  • 21.15: Gastspreker 2: Alewijn Dekker
  • 22.00: Afsluiting en netwerkborrel
  • 00.00: Einde

Gastspreker 1: Polle de Maagt

De eerste gastspreker die CbtS 2015 met trots bekend maakte is Polle de Maagt. Polle wordt geroemd als één van de beste sprekers op het gebied van digitale marketing en treedt op in binnen- en buitenland.

Polle

Polle is een onafhankelijke digitale / merk consultant gevestigd in Gent, België. Polle probeert bedrijven te veranderen om meer in daden te denken in plaats van advertenties. Als bedrijven de helft minder zouden adverteren en de helft meer klantproblemen zouden oplossen zou de wereld er een stuk beter uit zien. Bedrijven vergeten hierbij vaak het onbenut potentieel van medewerkers, klantreacties en het verhaal achter de organisatie.

Strategie en roadmap
Polle geeft merken en organisaties een strategie en roadmaps, weg van mooie reclamepraat en richting oprechte handelingen. Dit betekent vaak een omschakeling in de organisatie, die niet makkelijk te bewerkstelligen is! 

Campagnes voor KLM en NIKE
Polle de Maagt schreef in 2005 zijn eerste artikelen over social media en werkte sindsdien onder andere aan awardwinnende campagnes voor Nike en KLM. Polle werd gedrild in het creëren van stuff worth sharing bij het Belgisch/Nederlandse reclamebureau Boondoggle en in de theorie en praktijk van de conversation manager bij het internationale marketing onderzoeksbureau InSites Consulting (Steven van Belleghem). Sindsdien werkte hij als strateeg bij onder andere Nike, IKEA, Starbucks en KLM.

Gastspreker 2: Alewijn Dekker

Verheugd is de organisatie van Commercials by the Sea ook met de toezegging van topspreker Alewijn Dekker. Hij is sinds 2014 managing director bij Duval Guillaume, al drie jaar op rij Agency of the Year in België.

AlewijnDekker

Concepting
Dekker zal tijdens de 5e editie van Commercials by the Sea ingaan op het thema ‘concepting’. Wat is zijn visie op het creatief doorvertalen van een strategie? Aan de hand van – voor de communicatiewereld bekende cases – zal hij uitleggen hoe bij Duval Guillaume een merk gebouwd wordt, en zal hij uitweiden over zijn disruptieve en frisse kijk op het communicatielandschap anno 2015.

Indrukwekkend Trackreckord!
Dekker heeft een indrukwekkend trackrecord. Hij werkte o.a. bij DDB & Tribal Worldwide en Saatchi & Saatchi. Duval Guillaume werkt voor lokale klanten als Essent, AXA, het Rode Kruis en Stad Antwerpen, en voor internationale klanten als P&G, Carlsberg, Coca Cola, Diageo en Arla.

Bent u er klaar voor? Gewoon Lekker Leven
Tags
Zeeland Zakelijk wordt mede mogelijk gemaakt door:
https://www.zeelandzakelijk.nl/business-directory/6615/habo-allemekinders-hoveniers/

Related Articles

Geef een reactie