Kennisoverdracht

Crowdfunding als marketingsinstrument

Crowdfunding is een innovatieve manier van financieren en sterk in opmars. Naast het vergaren van het benodigde kapitaal is crowdfunding -mits op de juiste wijze ingezet- ook een goed marketinginstrument.

Op donderdag 16 maart organiseert DOK41 een Kennissessie Crowdfunding. Tijdens een interactieve sessie laat Tom Willaert van Wfs Financial Engineering & Coaching zien dat crowdfunding veel meer is dan een vorm van alternatieve financiering. Hij vertelt onder meer hoe je een crowdfundcampagne effectief kunt inzetten als marketinginstrument, dat naast financiering ook naamsbekendheid, klanten, omzet en ambassadeurs kan opleveren.

Verder laat hij succesvolle praktijkcases zien, vertelt hij over de verschillende vormen van crowdfunding die er zijn en waar je op moet letten bij het opstarten van een Crowdfundcampagne. Daarnaast sluit ondernemer Paul van Cadsand van Cadsand Beds aan om zijn ervaringen met crowdfunding te delen.

Programma:
17.00 – 17.30: gezamenlijk pizza eten (optioneel)
17.30 – 19.30: interactieve bijeenkomst

Deelnemen aan de Kennissessie: Aanmelden voor deze bijeenkomst

Locatie:
DOK41
Einstein vergaderzaal
Edisonweg 41B3
4382 NV Vlissingen

 

.

Tags

Related Articles

Geef een reactie