Tramper Goes | Mitsubishi Outlander PHEV 2019 Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Nieuws

BOOM beste B2B-bureau

BOOM Communicatie verkozen tot beste B2B-bureau van Nederland

» Tegen het eind van het jaar is er ook in de bureauwereld geen ontkomen aan cijferlijstjes en verkiezingen. Welk bureau was in 2017 het beste, het spraakmakendste, het meest creatief en het meest effectief? Voor het 23e jaar op rij onderzocht het gerenommeerde vakblad FONK de klanttevredenheid, om te komen tot de FONK50, de vijftig beste bureaus van Nederland. Voor het derde jaar op rij werd BOOM Communicatie verkozen tot het beste B2B-bureau van Nederland. Hoge scores zijn er op effectiviteit (8,9), creativiteit (9,1), snelheid van werken (9,4), nauwkeurigheid (9,1) en business acceleration (9,1). Een knappe en opvallende prestatie van het van oorsprong Brabants-Zeeuws bureau, omdat het in Nederland eigenlijk altijd bureaus uit de hoofdstad zijn die in deze wereld op de tafels dansen. BOOM doorbreekt deze hegemonie.

De afgelopen jaren was het bureau steevast te vinden tussen de gekende grote namen

Tussen de grote namen
Het is zeker niet voor het eerst dat BOOM terug te vinden is in de topposities van de bureau-klanttevredenheidsonderzoeken die ‘er toe doen’. De afgelopen jaren was het bureau steevast te vinden tussen de gekende grote namen. In 2017 werd de tweede plaats behaald in de categorie ‘middelgrote bureaus’ en in de nationale, ‘overall’ klassering werd een top-5 notering bereikt.

Hans van den Boom, algemeen directeur
Hans van den Boom, algemeen directeur

Meedenken in de business van opdrachtgevers
Volgens algemeen directeur Hans van den Boom is het meedenken in de business van opdrachtgevers een cruciale kwaliteit: “Voor eigentijdse bureaus is het belangrijk om de klant te kennen en te begrijpen, wil je structureel meerwaarde bieden. Dat gaat dus verder dan alleen communicatie en reclame. Tegen klanten zeggen wij: ‘Wie niet kiest, wordt niet gekozen’. Maak je geen keuzes, dan ben je een saaie allemansvriend. Wij begeleiden onze opdrachtgevers in het maken van strategische en scherpe keuzes. En dat doen we blijkbaar naar volle tevredenheid van onze klanten. Dat is fantastisch om te horen!”

Resultaatgericht
“Tevreden klanten zijn voor ons het allerbelangrijkste”, vertelt Van den Boom. “Dat zij aangeven baat te hebben bij onze dienstverlening, maakt ons trots. En dat we voor de derde keer op rij verkozen zijn tot het beste B2B-bureau van Nederland, is voor ons een hoogtepunt. We zijn een rustig en nuchter bureau, maar het is natuurlijk mooi om zo’n compliment te krijgen. Vooral omdat de waardering afkomstig is van klanten zelf. Het is een erkenning voor ons harde werken.”

Onze mensen zijn gericht op resultaat, niet op prijzenfestivals

In een steeds creatievere, snellere, meer digitale (en vluchtigere) wereld, houdt Van den Boom zijn bureau al jaren op koers. Volgens hem is het de focus op blijvend effect die daarin het verschil maakt. “Onze mensen zijn gericht op resultaat, niet op prijzenfestivals. Wij streven altijd naar het beste resultaat voor onze klanten; willen hen echt verder helpen. Analytisch, pragmatisch en leergierig, zo kun je ons wel typeren. We willen het naadje van de kous weten; steeds beter worden. Het is onze kwaliteit om zeer snel de vinger op de zere plek te leggen én om vervolgens met oplossingen te komen die werken.”

Over het onderzoek
Onderzoeksbureau Multiscope voert jaarlijks het FONK bureau-klanttevredenheidsonderzoek uit. Bureaus worden daarbij door klanten beoordeeld op twaalf verschillende criteria, waaronder effectiviteit, flexibiliteit, kennisniveau, creativiteit en betrokkenheid. Concrete aspecten als snelheid van werken, prijs-prestatie en proactiviteit waren onderwerp van onderzoek. Benieuwd naar de volledige uitslag? De volledige onderzoeksuitslag worden in december gepubliceerd in het FONK-magazine ‘Red Alert’.

Schermafbeelding 2017-12-07 om 09.32.50

 

.

Bent u er klaar voor? Gewoon Lekker Leven
Tags
Zeeland Zakelijk wordt mede mogelijk gemaakt door:
<

Related Articles

Geef een reactie