Auto van de week


2017
pk (KW)
Automaat
54459 km
Hybride benzine
SUV

€ 21945,-

Bekijk deze auto op www.autozeeland.nl
chevron

‘Wij maken overstappen makkelijk én aantrekkelijk’

Delen op social media facebook Twitter Linkedin

Overstappen naar een andere accountant? Dat lijkt ingewikkeld, maar is het allerminst. Zeker als je dat in deze periode van het jaar doet én samenwerkt met een accountantskantoor die je al het werk uit handen neemt. Simonse & Geus in Heinkenszand is zo’n kantoor. Daarbij maken ze niet alleen het overstappen makkelijk, maar alles op het gebied van boekhouden en lonen. “Door te kiezen voor een volledig digitale workflow ontlasten we ondernemers. Als je nu alles nog in ordners bewaart, is dat natuurlijk even wennen. Maar wij weten uit ervaring hoe enthousiast ondernemers over onze werkwijze zijn. Ze besteden minder tijd aan hun administratie, maar hebben wel veel meer grip op hun bedrijf.”

Accountant Aubert Geus en Jolanda Krijger, Hoofd Administratieve Dienstverlening, vertellen gezamenlijk wat zij voor mkb-ondernemers kunnen betekenen. Simonse & Geus is sterk in lonen, het verwerken van boekhoudingen, opstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften. Aubert: “Rond deze werkzaamheden bieden we natuurlijk vooral ook gedegen, professioneel advies. Mooi is dat we door de digitalisering veel meer proactief met ondernemers rond de tafel kunnen zitten. In plaats van reflecteren op jaarcijfers, richten we de blik vooral op de toekomst. Dat kan ook, omdat we steeds up to date cijfers hebben. Zo kunnen we tijdig bijsturen en inspelen op mogelijkheden en kansen.” Onderscheidend voor Simonse & Geus is dat zij werken met vaste tariefafspraken. “Zo weten ondernemers waar ze aan toe zijn. Wij baseren de tarieven op de te verwachten mutaties. Worden dit er meer of minder, dan verrekenen we dat bij de eindafrekening.”
 
Altijd actueel inzicht
Jolanda vertelt dat klanten van Simonse & Geus alle noodzakelijke informatie digitaal aanleveren via het boekhoudplatform. “Wij werken met Yuki en zijn vanwege onze werkwijze met een award beloond.  Verder vielen we dit jaar in de prijzen als één van de best geautomatiseerde kantoren van Yuki-Nederland. Het systeem is zo klantvriendelijk en snel, dat we de aangeleverde boekhouding binnen een werkdag kunnen verwerken. Het voordeel voor onze klanten is daarmee in één klap duidelijk. Ze hebben via het online dashboard direct inzicht in het reilen en zeilen van het bedrijf. Denk daarbij aan zaken als inkoop, omzet en kosten.” Naast dit actuele inzicht somt zij nog enkele voordelen van deze digitale manier van werken op. “Ondernemers hebben hier veel minder werk aan. Bovendien, iedereen kan het. Je hoeft echt geen digitaal wonder te zijn om hiermee te werken. Juist daardoor is samenwerking met ons kantoor ook ideaal. Door te kiezen voor online boekhouden kun je in tijden van personeelskrapte je medewerkers op een andere manier inzetten. In plaats van iemand aannemen voor de boekhouding, is het slim om samen met ons te digitaliseren.” Aubert en Jolanda benadrukken dat deze nieuwe technieken niet ten koste gaan van de persoonlijke dienstverlening, integendeel. “We kennen onze klanten en gaan regelmatig op bezoek. Dat kan ook makkelijk, we zitten dichtbij.” 

Overstappen zonder omkijken
De overstap maken naar Simonse & Geus maakt dit Zeeuwse accountantskantoor erg eenvoudig. “Sommige kantoren sturen wat inlogcodes en wensen je succes. Zo werken wij niet. Natuurlijk passen we onze overstapservice aan op de ondernemer. Sommigen hebben genoeg aan een introductiefilm, anderen hebben behoefte aan persoonlijke begeleiding. Het komt regelmatig voor dat Jolanda een dagdeel bij een klant zit”, legt Aubert uit. “Het overzetten van alle informatie is vooral werk voor ons”, legt Jolanda uit. “Daarbij zoeken we contact met het vorige accountants- of administratiekantoor. De ondernemer zelf heeft daar zo weinig mogelijk omkijken naar. Hoogstens vergt de loonadministratie wat aandacht. Mooi is bijvoorbeeld dat we een handige app hebben waartoe ook werknemers toegang kunnen hebben. En, óók interessant, we kunnen de loonverwerking uitbreiden met een handige HR-tool. Als werkgever heb je dan het volledige loondossier van een werknemer in één systeem bij de hand.”

Maak kennis met Simonse & Geus
Deze maand doet Simonse & Geus ondernemers een aantrekkelijk aanbod. Aubert: “We bieden ondernemers graag een gratis adviesgesprek aan én een maand gratis boekhouden met Yuki. Wil je meer weten? Naam dan contact met ons op.”

Kijk op www.simonse-geus.nl

Nieuwsbrief
blijf op de hoogte van het laatste nieuws
Postadres
  • Frans den Hollanderlaan 10 A
  • 4461 HN Goes
  Cookie statement