wijzijnzeelandzakelijk

Estrategy: “Goede website levert geld op”

Een website die aandacht trekt, geld verdient en toekomstbestendig is

Ruim tien jaar ervaring

Een website die aandacht trekt, geld verdient en toekomstbestendig is. Met ruim tien jaar ervaring kan Estrategy die website bouwen. “Per 1 oktober komt Marjolein van der Horst ons team versterken. Met tien jaar ervaring op het gebied van (online) media zijn we samen nog beter in staat uw website tot een online succes te maken.”

MarjoleinJM
Jean-Marc Dagevos samen met de nieuwe teamaanwinst, Marjolein van der Horst

Zeven punten waar een goede website aan moet voldoen

Estrategy ontwerpt en bouwt websites voor bedrijven en organisaties in Zeeland en daarbuiten. Jean-Marc Dagevos van Estrategy hanteert een lijst met zeven punten waar volgens hem een goede website aan moet voldoen. “Ten eerste moet je te vinden zijn. Vervolgens moet je site de 8 seconden-test doorstaan: zo lang is de gemiddelde concentratieboog van je bezoekers. Biedt de site de juiste merkbeleving en maak je een verbinding met je doelgroep? Zijn er obstakels voor conversie, oftewel hoe makkelijk is het om iets te bestellen of om contact op te nemen. Verdient de site geld voor je en is hij in de toekomst makkelijk aan te passen zonder dat je helemaal opnieuw moet beginnen?”

Door ICT strategisch in te zetten, kan het echt de kapstok zijn waarop je bedrijf groeit. Daar werken wij graag aan mee

Onderhoud, beheer en strategische kansen

Behalve websites vormgeven en bouwen kan Estrategy ze ook onderhouden, beheren en tot een succes maken. “Daarvoor gebruiken we onder meer bezoekersstatistieken, Google Adwords en SEO optimalisatie. Alles met het doel de kosten omlaag te brengen, de omzet te verhogen en het marktgebied te vergroten.” Een goede website is onderdeel van een goede online marketingstrategie, vindt Dagevos. “Zo is het bijvoorbeeld aardig om in te spelen op de actualiteit met een tijdelijke banner op je site. Het is jammer als je niet op kansen inspeelt, bijvoorbeeld omdat het nu teveel moeite kost. Natuurlijk moet het passen bij je organisatie, maar wij proberen het altijd ter sprake te brengen. Door ICT strategisch in te zetten, kan het echt de kapstok zijn waarop je bedrijf groeit. Daar werken wij graag aan mee.”

JMDKlant-specifieke oplossingen

Het allerbelangrijkste vindt Dagevos het bieden van klant-specifieke oplossingen. “Wij hebben een multidisciplinair team, met designers, technici en marketingspecialisten die vanuit verschillende invalshoeken en in overleg met de klant de beste oplossing vinden. De modules die wij gebruiken, voor onder meer CMS, ERP, nieuwsbrieven en web-shop, hebben we grotendeels zelf ontwikkeld en zijn gemakkelijk te modificeren.”

Wij kunnen ook helpen met de volledige automatisering aan de achterkant, dat werkt een stuk gemakkelijker en voorkomt fouten

Het gemak van automatisering

En als de voorkant, de aantrekkelijke website, in orde is, en de klanten toestromen, wordt het al snel tijd ook de achterkant aan te pakken. Hoe vaak komt het nog voor dat voorraden, urenregistraties, retouren en relatiebeheer in allerlei bestanden en lijstjes worden bijgehouden? “Dat werkt zolang iedereen alles netjes bijhoudt. Wij kunnen helpen al die lijstjes in één systeem te automatiseren, met één inlogcode en web-based, zodat het altijd te raadplegen is. Dat werkt een stuk gemakkelijker en voorkomt fouten.”

tekst: Liesbet Mallekoote • foto's Ruden Riemens

estrategy

info@estrategy.nl • www.estrategy.nl
Westsingel 98 • 4461 DN Goes • 088-0222800

INTWFB

.

Tags

Related Articles

Geef een reactie